امنیت و نفوذ _ قسمت هفتم _ پرسش و پاسخ + مفاهیم
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید
سلام
بهدلیل اینکه پاسخ سوالات دوستان طولانی شد, در ادامه ی مطلب همین پست قرار میدم.


1. در تعریف شل گفتین بااجراشدن شل ها در سایت هدف دسترسی هایی رو در اختیار ما قرار میدن از جمله ایجادیک دورو...

منظورایجاد دور چیه؟


2. وقتی که من یه سایتی روباز می کنم و قصد دارم هکش کنم از کجا بدونم که این سایت مبتنی بر php یا asp که از شل مربوطش استفادهکنم...؟؟

-----------------------------------------------------------------------

دوستانی که تونستین نفوذ کنین, برای اثبات این نفوذ میتونین نمونه صفحه ی زیر رو دانلود کنین؛ اسم یا شناسه یا هرچیزی که مایلین رو به جای نوشته های من بنویسین و بعد در سایت آپلود کنید.

http://www.mediafire.com/?9d2lzdso4ke05kb

دوستانی که تا حالا با html کار نکردن, میتونن با برنامه notepad فایل رو باز کنن, بعد ویرایش کنن و در آخر ذخیره کنن.

بعد از آپلود صفحتون در سایت, لینکشو در قسمت نظرات بنویسین.


اینم فیلم هایی که قولشو داده بودم. (از کجا بفهمیم یه سایت مبتنی بر php هست یا asp)

فیلم اول : با استفاده از هویج

حجم : حدودا 2 مگابایت

فیلم دوم : با استفاده از سورس (Source) سایت

حجم : حدودا 3 مگابایت


فیلم سوم : نحوه ی آپلود دیفیس پیج (Deface Page) به منظور اثبات نفوذ

حجم : حدودا 3 مگابایت

پسورد فایل ها : compgroup.mihanblog.com





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 62261
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان